ServiceTjek

Fasthold kvaliteten af jeres rengøringsydelse med ServiceTjek


Vi sikrer jer gennem løbende inspektion & opfølgning

Når en kontrakt om rengøringsydelser lige er underskrevet, har leverandøren ofte fuld fokus på at levere det aftalte. Men når dagligdagen melder sig, er det ikke ualmindeligt, at kvalitetsniveauet stille og roligt daler. Derfor er der behov for en opfølgende kvalitetssikring og kvalitetsopfølgning af rengøringen. Dette sikrer vi, ved at tilbyde vores kunde ServiceTjek af deres rengøringsydelse.

Kvalitetssikring af rengøring med ServiceTjek

Med ServiceTjek kan vi hjælpe jer med at sikre, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.

Derved kan I koncentrere jer om jeres primære opgaver med sikkerhed for, at jeres rengøringsydelser er i gode hænder – og at jeres leverandører bliver holdt ansvarlige, hvis det ikke er tilfældet.

Vores rengøringskontroller sikrer en skriftlig dokumentation for rengøringsniveauet og er med til at sikre rammerne for jeres rengøringsydelse.

  1. Løbende rengøringskontrol
    Vi besøger løbende de relevante lokationer i jeres virksomhed eller organisation – enten med fast frekvens eller som uanmeldte inspektioner. Ved hvert besøg vurderer vi, om kvaliteten af den leverede ydelse lever op til serviceaftalen. Vurderingen bygger på vores faglige ekspertise inden for rengøring.

  2. Grundig dokumentation
    Vores kvalitetssikring omfatter en kvalitetsrapport, som vi sender til både jer og jeres serviceleverandør straks efter kontrollen. Rapporten dokumenterer kvalitetsniveauet i tal, billeder og grafer og bruger en nem og overskuelig smiley-ordning. Dermed får I det fulde overblik over kvaliteten af jeres serviceydelser og eventuelle fejl og mangler.

  3. Klare konsekvenser
    Konstaterer vi fejl og mangler i ydelsen eller at kvaliteten ikke lever op til det aftalte, tager vi fat i leverandøren og sørger for, at problemerne bliver udbedret. Hvis der opstår fejl eller mangler, som i henhold til kontrakten med leverandøren berettiger jer til økonomisk kompensation, sørger vi også for, at I bliver kompenseret.

  4. Opfølgning på rengøringsniveauet
    Efter kontrollens udførelse følger vi rengøringsleverancen tæt og sikrer ved eventuelle opfølgningskontroller at der er sket korrekte genopretning af konstaterede fejl og mangler. De opfølgende kontroller kan suppleres af vores koncept for kontraktstyring.

“På Aarhus HF & VUC har vi gennem flere år haft aftale med Servicemægleren, som 4-6 gange årligt udfører ServiceTjek på den leverede rengøringsydelse. Samarbejdet er meget velfungerende, professionelt og sikrer, at kvaliteten i den leverede ydelse fastholdes.”

”Fra skolens side medgiver vi Servicemægleren den absolut bedste anbefaling.”

Charlotte Bentzen Sandberg
Leder for bygningsservice, koordinering & planlægning
hos Aarhus HF & VUC

Lær mere om ServiceTjek

Vi har lavet en kort video, der forklarer, hvordan et ServiceTjek foregår. Her kan du blive klogere på, hvordan vi har gjort hos andre virksomheder. Vi kan selvfølgelig tilpasse denne til din organisation ellers virksomheds behov.

1 times GRATIS rådgivning

Du kan booke et gratis og uforpligtende møde, hvor vi sammen kan finde den bedste løsning for dig og din virksomhed eller organisation.